Sunday, April 7, 2013

Kenapa???

Kenapa???
Kenapa gatal2 nak buka blog???Hahaha...nak buat blog pun tak tau. Blog ni anak sulung Nor Nabilah yang buatkan. Saya???, ubah sikit2 aje.

Lupa nak cerita....

Saya sebenarnya orang Johor Bahru, dilahirkan kat 50 Jalan Mulia Kg. Melayu. Tapi rumah tu dah dijual. 
Anak ke11 dari 14 adik beradik...11 lelaki dan 3 perempuan. Alhamdulillah semua masih hidup kecuali kedua ibu bapa dan satu2nya anak lelaki saya.
Suami dapat tawaran untuk jadi pensyarah di UiTM Segamat, kenalah ikut. Maka hidup dan mati juga di Segamat.

Tentang resepi yang ada dalam blog ni?....Bukan nak menunjuk2 dan bukanlah pandai sangat bab memasak. Sekadar untuk simpan diri sendiri dan anak2. Semuanya pengalaman samaada dapat dari akal fikiran secara spontan yang Allah kurniakan, media cetak, resepi bonda tersayang, mertua, buku2 resepi yang suami belikan..

Saya akan bagitau dari mana saya dapat resepi2 yang saya catat kat blog saya. MOHON MAAF sekira ada resepi yang seakan2 sama.

No comments:

Post a Comment